Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 4, 2011
Image Size
697 KB
Resolution
600×900
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
16,762 (8 today)
Favourites
1,547 (who?)
Comments
58
Downloads
78
×
the really short tale of harry and voldy by Randomsplashes the really short tale of harry and voldy by Randomsplashes
quick doodle about the short tale of harry and voldemort. #but really though, voldy spent the entire series trying to kill harry and i give props to him for doing so many shit but still end up getting killed by harry himself

:iconvoldemortplz:: i just wanted to kill you that's all no biggie :icondarkrageplz:
:iconharrypotterplz:: haha no after killing my friends, my parents and your petty attempts to kill me i'm sure it's no big deal asshole :iconidgafplz:
Add a Comment:
 
:iconlunarluminosity:
LunarLuminosity Featured By Owner Nov 18, 2013  Student General Artist
Perfectly put omg
Reply
:iconcoldliquidnitrogen:
ColdLiquidNitrogen Featured By Owner Jul 15, 2013
YES!!!!!!!!!!!!!!! This is awesome!
Reply
:iconlukemicallef:
lukemicallef Featured By Owner Jun 8, 2013
Shamelessly sums it up :')
Reply
:iconnatapocalypse:
NatApocalypse Featured By Owner Mar 5, 2013  Hobbyist General Artist
You. Are. Amazing.
Reply
:icondevin-trinidad:
Devin-Trinidad Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Writer
Lemme see, seven books and eight movies and you managed to sum it all up in two quotes. Wow. That is incredible.
Reply
:iconrocknjade77:
rocknjade77 Featured By Owner Nov 10, 2012  Student General Artist
AWESOME~
Reply
:iconreesesforce:
Reesesforce Featured By Owner Jun 25, 2012
:icontrueplz: So simple of a summation. I love it!
Reply
:iconanneoying:
AnneOying Featured By Owner May 23, 2012
:iconfacepalmplz: eight movies and seven books-worth of information, people :iconimhappyplz:
Reply
:icondarkkyubbi:
DarkKyubbi Featured By Owner May 5, 2012  Hobbyist General Artist
The most epic series of all time...has been summed up in two word bubbles. Amazing. =D
Reply
:iconblaze7the7cat:
Blaze7the7Cat Featured By Owner Apr 28, 2012
This is hysterical!!:rofl:
Reply
:iconmikkichan01:
MikkiChan01 Featured By Owner Apr 24, 2012  Student General Artist
LOL
Voldemort: "Dude, I just want you to die!"
Harry:(in random deep voice) HAHAHA!!! FUCK YOU!"
Reply
:iconwizardcat3:
WizardCat3 Featured By Owner Apr 13, 2012
And that's how J. K. Rowling could have saved a lot of paper.
lol jk, but this is seriously funny xD Faved!
Reply
:iconxxnoramariexx:
xXNoraMarieXx Featured By Owner Apr 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Ahahaha, I love this!
Reply
:icongeeniemac:
GeenieMac Featured By Owner Apr 3, 2012
:icontruestoryplz: indeed
Reply
:icongoldrushrunning:
GoldRushRunning Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Photographer
yes
Reply
:icondragonpixies:
dragonpixies Featured By Owner Feb 4, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I like your art. And your descriptions of your art.

I like you :iconstarryeyesplz:
Reply
:iconrussianality:
Russianality Featured By Owner Jan 2, 2012
this makes so happy. <3<3
Reply
:icondanicatanime:
DaniCatAnime Featured By Owner Jan 1, 2012
Good summary! :iconjimgagaplz:
Reply
:iconstarmadness:
starmadness Featured By Owner Dec 21, 2011
LOOL!
Reply
:iconalexghost:
AlexGhost Featured By Owner Dec 19, 2011
Love it. XD
Reply
:iconmistytathren:
MistyTathren Featured By Owner Dec 18, 2011  Hobbyist General Artist
THE END.
:iconhemadplz:
Reply
:iconqtlove53:
qtlove53 Featured By Owner Dec 15, 2011
yup pretty much sums it up.
Reply
:iconmoshimoshi67:
MoshiMoshi67 Featured By Owner Dec 12, 2011
perfect in all its simplicity XD
Reply
:iconannit-the-conqueror:
annit-the-conqueror Featured By Owner Dec 7, 2011
cool story, bro

:iconblainedoesntcareplz:
Reply
:iconchurro900:
Churro900 Featured By Owner Dec 7, 2011
LOL
Reply
:iconisthisrubble:
isthisrubble Featured By Owner Dec 7, 2011  Hobbyist General Artist
can I favourite the description?
Reply
:iconkatkitoshi:
katkitoshi Featured By Owner Dec 6, 2011
welp... *closes book she was halfway into* LoL!

Best summary ever XD
Reply
:iconek-designs:
eK-designs Featured By Owner Dec 6, 2011  Hobbyist General Artist
Brilliant! :)
Reply
:iconladywickland:
Ladywickland Featured By Owner Dec 5, 2011  Student Writer
I think voldy is pissed now...Oh well!!!!!
Reply
:iconpurple-rage:
Purple-Rage Featured By Owner Dec 5, 2011  Student Traditional Artist
THIS.
Reply
:iconotakuchii:
Otakuchii Featured By Owner Dec 5, 2011
:iconumbridgeplz: :iconsaysplz: Too bad he never succeded.
Reply
:iconmisto713:
misto713 Featured By Owner Dec 5, 2011
Lool xD Really nice.
Reply
:iconzani-loki:
Zani-Loki Featured By Owner Dec 5, 2011  Hobbyist Digital Artist
ROFLOOOOOL!!!!
Reply
:iconscarlat7:
Scarlat7 Featured By Owner Dec 5, 2011
Cool :D -LOLz
And I spent a lot of time reading all the books. Now I see how two phrases summarize everything so perfectly.
Reply
:icongamblersall:
GamblersAll Featured By Owner Dec 5, 2011  Hobbyist Photographer
u mad bro?
Reply
:iconmhlover325:
mhlover325 Featured By Owner Dec 5, 2011   Digital Artist
:iconclapplz: There goes a whole series, that couldve been two sentences.
Reply
:iconmoonymina:
MoonyMina Featured By Owner Dec 5, 2011  Hobbyist General Artist
hahaha!! cool!
Reply
:iconchibi-demon-angel694:
chibi-demon-angel694 Featured By Owner Dec 5, 2011  Hobbyist Traditional Artist
lol! :lmao:
Reply
:icontammiblue:
TammiBlue Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist General Artist
"Ha Ha!...
no."

Made me explode with laughter. XD Well done, miss, well done.
Reply
:iconcatrain-mcfizzwizzle:
Catrain-McFizzwizzle Featured By Owner Dec 4, 2011
"I used to want you dead, but now I only want you gone."
Reply
:iconnectarino:
Nectarino Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist General Artist
Don't you think it's kinda pathetic that a 80+ old man (Voldemort's age) was constantly battling against a teenager to kill him? Yeah, this picture drives the point home perfectly. :D
Reply
:iconmaybesca:
maybesca Featured By Owner Dec 4, 2011  Student Filmographer
Aww man, there's seven years in a nutshell.
Reply
:iconmitchieac:
mitchieac Featured By Owner Dec 4, 2011
that saved a good 2000 pages

:iconlooolplz:
Reply
:iconyoungsasuke:
youngsasuke Featured By Owner Dec 4, 2011
Word.
Reply
:iconbethanne21:
BethAnne21 Featured By Owner Dec 4, 2011
:'D
Reply
:iconainrana:
Ainrana Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist Writer
Reminds me of 'How Harry Potter Should've Ended' where Voldemort and Harry are talking as they try to kill each other.
Reply
:iconsketchingintherain:
SketchingInTheRain Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist Traditional Artist
:iconbravoplz:
Reply
:iconmadmaddy101:
madmaddy101 Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist Traditional Artist
hilarious !
Reply
Add a Comment: